پاورپوینت تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين

پاورپوینت تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين

کلمات کلیدی :

پاورپوینت تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين
پاورپوینت تکريم ارباب رجوع
پاورپوینت جلب رضايت مراجعين
تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين
تحقیق تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين

رفتن به سایت اصلی

دانلود پاورپوینت با موضوع تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين، در قالب ppt و در 143 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

بخش اول:

جايگاه انسان در قرآن

ضرورت تکريم ارباب رجوع

تکريم ارباب رجوع نوعي مديريت اسلامي

 

بخش دوم:

مقدمه

پيشنهاد طرح

اهداف طرح تکريم ارباب رجوع

مباني اعتقادي طرح تکريم ارباب رجوع

مفهوم تکريم

تعريف ارباب رجوع – تعريف مشتري

انواع ارباب رجوع

اهميت ارباب رجوع – اهميت مشتري

انواع نگرش به مشتري

جلب رضايت مشتري چيست ؟

 

بخش سوم:

هفت برنامه مصوب دولت به منظور تحول در نظام اداري ايران

پنج برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداري

شفاف سازي و مستند سازي نحوه ارائه خدمات  به ارباب رجوع

اطلاع رساني از نحوه ارائه خدمات به مردم

تدوين منشور اخلاقي 

بهبود و اصلاح روش هاي انجام کار

نظر سنجي از مراجعين

نظارت برحسن رفتار مراجعين

طرح تشويق و مواخذه کارکنان

 

بخش چهارم:

اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداري

ويژگي نظام خدماتي مطلوب

اصول طلائي تکريم ارباب رجوع

ده فرمان طرح تکريم در نظام اداري

 

بخش پنجم:

نقش هوش هيجاني در ارتباطات با ارباب رجوع

اهميت شکايت و شاکي

ارباب رجوع شاکي چه مي خواهد

فوايد مديريت شکايت از ديدگاه ماتسوشيتا

فرايند رسيدگي به شکايات مشتريان

راهکار هاي حل شرايط دشوار

ضرورت اخذ بازخورد از مشتري

ارتباط رضايت کارکنان با رضايت ارباب رجوع

چگونه رضايت ارباب رجوع را محاسبه کنيم

 

بخش ششم:

مهارت هاي برقراري ارتباط تلفني

مهارت گوش دادن به ارباب رجوع

راهکار هاي افزايش مهارت گوش دادن به ارباب رجوع

قوانين طلائي تکريم ارباب رجوع

نکاتي براي تفکر بيشتر 

 

قسمتی از متن:

تكريم از ارباب رجوع طرحي است که طي سالهاي اخير در جهت کاهش بوروکراسي اداري و تامين خواسته ها و رضايتمندي شهروندان از مراجعه به سازمان ها و ادارات دولتي اجرا مي شود. از آنجا كه يكي از مقوله هاي سنجش كار آمدي نظام اداري ميزان رضايت مندي مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاههاي دولتي مي باشد به منظور ايجاد ساز و كارهاي لازم در ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم و برخورد مناسب كاركنان با مراجعين و نهادينه شدن اين موضوع ، ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري بعنوان يكي از طرح هاي هاي هفتگانه تحول اداري منظور گرديده است.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع  ” تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين ”  می باشد که در 6 بخش و در حجم 143 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

بیع با ثمن شناور در حقوق تطبیقی

بیع با ثمن شناور در حقوق تطبیقی ثمن شناور بیع با ثمن شناور پایان نامه بیع با ثمن شناور ارزش و کارکرد شناور بودن ثمن بررسی تطبیقی بیع با ثمن شناور بیع با ثمن شناور…

پاورپوینت اهرم مالي و سياست ساختار سرمايه (همراه با مثالهای تشریحی)

پاورپوینت اهرم مالي و سياست ساختار سرمايه (همراه با مثالهای تشریحی) پاورپوینت اهرم مالي و سياست ساختار سرمايه اهرم مالي حالت هاي مختلف ساختار سرمايه درجه اهرم مالي فرمول درجه اهرم مالي محاسبه نقطه بي…

دانلود پاورپوینت استدلال مبتنی برحافظه

دانلود پاورپوینت استدلال مبتنی برحافظه پاورپوینت درمورد استدلال مبتنی بر حافظه پاورپوینت برای استدلال حافظه دانلود پاورپوینت آماده استدلال مبتنی برحافظه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استدلال مبتنی برحافظه جهت رشته صنایع در 26…

مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار

مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار جهانی شدن مدیریت آشوب جهانی شدن كسب و كار دانلود مقاله مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار سیستم همکاری در فروش فایل همکاری…

پاورپوینت کاربردها و عملکردهای فناوری وایمکس

پاورپوینت کاربردها و عملکردهای فناوری وایمکس پاورپوینت سیستم وایمکس چیست پاورپوینت سیستم ایمکس پاورپوینت ورود به سیستم وایمکس ایرانسل پاورپوینت وایمکس مبینت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربردها و عملکردهای فناوری وایمکس جهت رشته کامپیوتر…

بررسی عملكرد صندوق های سرمایه گذاری مشترك در مقایسه با شركتهای سرمایه گذاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران

بررسی عملكرد صندوق های سرمایه گذاری مشترك در مقایسه با شركتهای سرمایه گذاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران صندوق های سرمایه گذاری مشترك دانلود پایان نامه مدریت مالی شركتهای سرمایه گذاری فعال بورس اوراق…

پاورپوینت توليد دركلاس جهاني

پاورپوینت توليد دركلاس جهاني دانلود رایگان پاورپوینت تولید در کلاس جهانی پاورپوینت تولید در کلاس جهانی تحقیق تولید در کلاس جهانی مقاله تولید در کلاس جهانی تولید در کلاس جهانی چه معنایی دارد تولید در…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری سبک های حل مسئله

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری سبک های حل مسئله کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سبک های حل مسئله مبانی نظری سبک های حل مسئله پیشینه تحقیق سبک های حل مسئله پیشینه…

بررسی و مقایسه روش چالزنی و آتشباری در حفر تونلها با سطح مقطع متفاوت و تحت شرایط مختلف ژئومکانیکی

بررسی و مقایسه روش چالزنی و آتشباری در حفر تونلها با سطح مقطع متفاوت و تحت شرایط مختلف ژئومکانیکی روشهای حفاری طبقه بندی سنگها روش حفاری چالزنی و آتشباری الگوی آتشباری تونلهای بزرگ مقطع مقایسه…

بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان

بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان رضایت شغلی آثار بالقوه رضایت شغلی ویژگی‌های فردی رضایت شغلی سنجش و اندازه گیری رضایت شغلی دانلود مقاله رضایت شغلی دانلود مقاله رضایت شغلی کارکنان بررسی عوامل موثر…